luni, 28 februarie 2011

Cartelele pre-pay din orice retea mobila de telefonie sa fie achizitionate cu buletinul de identitate?!!!

Cam ce putea sa ii lipseasca ''moldoveanului'' din Iasi , zis si Petru Movila un taran ajuns deputat si care crede ca el poate propune orice si se va vota favorabil,desi nu am sa fac niciodata politica nu pot sa nu ma intreb cam cat de dobitoc poate fi un deputat sa propuna asa ceva ,si anume sa fie aprobata o lege in care toate companiile de telefonie mobila din Romania sa oblige orice cetatean care vrea sa achizitioneze o cartela pre-pay sa prezinte un buletin de identitate dupa care sa ii fie luate datele de identitate ,si cam ce mai vrea sa aduca cetateanu si o copie dupa contractul de casa ,diploma de studii sau alte acte sau ce mai vrea ?!! Asemenea stupizenie numai in aceasta tara se poate auzi si vine doar de la oameni care ar trebui sa vada mai bine situatia tari in care traim ,eu cred ca a primit un apel cu numar ascuns si a fost tratat asa cum merita de cineva care nu este din partidul sau si uite asa s-a suparat deputatu', iar cei de la serviciu de telefonie mobila i-au comunicat ca nu pot spune numele celui in cauza datorita faptului ca acesta foloseste o cartela preplatita,asa ca vrajeala care incearca sa o arunce ca se fac multe infractiuni cu aceste cartele si ca se suna la apelul de urgenta si nu pot fi identificati ,eu nu folosesc cartela pre-pay dar am folosit si nu vad sensul sa imi dau datele care cine stiu eu unde ajung si cum sant folosite ,asa ca domnule deputat mai bine a-ti face ceva util pentru tara aceasta si veniti cu ceva mai serios nu cu legi date in tari cu care noi nu o sa ne comparam niciodata,dar am si eu o intrebare pentru acest deputat care are 43 de ani si crede ca le stie el pe toate ,cu cartelele care sant acum in uz si nu sant declarate ce se face ???!! mai Movila ai vrut si tu sa dai o lege si se pare ca nimeni nu te baga in seama ,pe mine nu ma afecteaza cu nimic aceasta lege vreau sa fiu foarte clar ,dar nu e normal ce se incearca cu aceasta stupizenie de lege ,dupa ce urmeaza cipurile de identificare ?,sa se stie totul despre un anume individ ,se pare ca da si asta este doar inceputul unei incercari de a controla totul dar uneori se poate intoarce impotriva celor care initiaza aceste lucruri ,si asta spre dezamagirea lor,domnule deputat aceste cartele pre pay pot fi monitorizate si localizate in timp real iar cei care fac lucruri interzise de lege sa raspunda dupa faptele lor dar nu sa genereralizam ,oare in urmatoarea perioada vom cumpara orice cu CNP-ul(codul numeric personal)?.
Si mai am o nelamurire ce face cel care pierde cartela pre-pay sau pur si simplu telefonul ,si vine un nebun si are chef de glume si suna la 112 ,cel nevinovat primeste o amenda in timp ce ''hotul '' suna in continuare fara sa pateasca nimic,oare cum o fi sa te cheme Movila? si sa scoti si tu capul din musuroi, sa zici azi stiu cine m-a sunat.