duminică, 2 aprilie 2017

Nu am inteles niciodata ...

Nu am inteles niciodata de ce oamenii doresc sa fie mai buni doar in apropierea unor sarbatori religioase ,de ce nu pot fi buni si in restul anului ,nu am inteles niciodata de ce atunci cand cineva le cere ajutorul se gandesc doar la  faptul ca mie ce imi iese .
Nu voi intelege niciodata acei asa zisi oamenii care arunca gunoaiele in parc pe unde le vine ,desi sunt cosuri de gunoi suficiente pentru a nu arunca la intamplare ,oare cei care vin in urma lor nu au acelasi drept de a se plimba sau de  a   face alte activitatii normale si civilizate intr-un parc ,ca si ei cei care fac aceasta mizerie .
Uneori te intrebi daca acesti oamenii nu ar exista ,oare si societatea in care traim ar fi mai buna si mai frumoasa ,am observat in timp ca bunul simt a disparut cu desavarsire ,nu pot spune ca sunt un model de politete ,dar eu cred ca acest fapt se invata daca nu ai avut de la cine macar poti fi atent in jurul tau si poti invata felul bun de a fi,poti vedea un gest bun sau o vorba buna a cuiva pe care daca o vei repeta vei ajunge sa vezi ca deja ai devenit mai bun fara un prea mare efort .
Simplul  fapt ca nu le pasa ,este dovada ca poate merge si asa ca lor nu le poate zice nimeni unde au gresit si ce sa faca ,eu sunt convins insa ca in momentul in care le va pasa ,cei din jutul lor vor avea respectul pentru un lucru bine facut sau gandit .
Nu am inteles niciodata de ce anumite persoane profita de functia lor ,la serviciu sau in societate pentru a face abuzuri fata de cei care nu pot riposta ,adevarati oamenii sunt aceia care nu abuzeaza de puterea pe care la un moment dat o au, dar mai este mult timp pana ca acestia sa inteleaga sau sa incerce sa schimbe ceva in bine ,ideal ar  fi ca acestora sa le pese si de cei din jur ,istoria a aratat ca cei care cad de sus nu prea mai au sanse sa se ridice .
Nu am inteles niciodata de ce anumite persoane trebuie sa te contrazica mereu ,daca tu ai o parere despre ceva cred ca iti poti spune parerea indiferent daca uneori nu ai toate argumentele necesare de a convinge ,in fond nu te obliga nimeni sa fii de acord ,nu cred ca este normal sa spui dinainte nu este asa ,sau nu sunt de acord ,aceste persoane nu au inteles nici acum ca un om poate vedea sau simti un lucru diferit de ele ,fiecare om are trairile si emotiile sale iar diversitatea este de cand exista aceasta lume si asa va fi pana la  final .
Oricum am realizat ca este bine sa nu te obosesti sa convingi pe cineva din aceasta categorie ,te va vedea doar asa cum ii va conveni in functie de interese si imprejurari.
In viata este bine sa te inconjori de oameni care te pot face  fericit ,care te vor face sa razi ,care vor incerca sa te ajute atnci cand vei avea nevoie ,acei oameni care nu ar profita niciodata de tine ,acei oameni care in timp au aratat ca le pasa de tine ,restul sunt doar in trecere cum spun eu uneori .

Iar daca te astepți ca lumea din jurul tau ,sa fie corecta ,pentru ca tu esti corect te pacalesti singur ,este ca si cum ai  fi in jungla si ai avea pretentia ca leul sa nu te atace sau sa nu te manance pentru ca nici tu nu ai facut-o.
Nu am inteles niciodata bucuria unora doar atunci cand primesc ceva ,eu in timp am observat ca sa oferi ceva dezinteresat poate aduce mai multa bucurie decat sa primesc ,si de fapt atunci cand plecam din aceasta lume nu luam cu noi nimic ,si in urma noastra ramane doar ce am oferit.
Nu am inteles oamenii care isi dau cu buna stinta ,sanatatea pe bani,nu am inteles de ce trebuie sa iti planifici viata ,si uneori sa uiti sa traiesti prezentul ,va veni o zi in care iti vei dori sa faci ceva si nu vei mai putea ,doar pentru ca nu a fost planificat acel ceva nu trebuie uitat ,si trebuie facut in momentul in care a fost predestinat sa vina.

Nu voi intelege niciodata cruzimea unor asa zisi oameni care chinuie sau omara dupa bunul lor plac animale nevinovate ,singura lor vina a acestor animale lipsite de aparare  este probabil ca au iesit in calea acestor oameni care inca nu dau socotala pentru  faptele lor.
Habitatul animalelor salbatice este deasemenea redus in  fiecare an ,si unii din acesti oameni se intreaba de ce anumite specii de animale salbatice ,in ultima vreme se regasesc atat de aproape de locuintele lor.
Simplul  fapt ca nu am inteles acesti oameni cu o parte din ce am enumerat aici ,nu inseamna ca eu sunt suficient de corect ,de sincer sau moral ,incat sa am dreptul sa ma cred mai bun ca cei pe care nu ii inteleg ,si am spus asta pentru a nu fi inteles gresit.
Vreau doar sa nu ma numar printre cei care doar privesc si observa la  fel ca mine aceste lucruri ,in  final lumea in care traim nu va  fi distrusa de cei care  fac si vor  face rau ,si de aceia care doar privesc  fara sa intervina .