sâmbătă, 15 octombrie 2011

Alain Robert la Bucuresti sau omul paianjen pe hotelul Intercontinental

Vineri 14.10.2011,la Bucuresti celebrul deja catarator urban Alain Robert a reusit sa escaladeze hotelul Intercontinental ,ce nu mi-a placut mie si deja am auzit mai multe pareri a fost faptul ca nu a fost lasat sa isi faca treaba pentru care sponsorul Flanco l-a invitat la Bucuresti ,si anume a fost obligat de catre conducerea lantului hotelier Intercontinental sa poarte sisteme de securitate ,cei care l-au vazut in mai multe materiale video au putut observa ca Alain nu foloseste asa ceva in timpul escaladarilor sale pe diferite cladiri inalte pe care le-a escaladat de-a lungul timpului ,de fapt a si declarat ca aceasta cladire nu necesita asa ceva si pe o scara de la 1 la 10 el ar estima cam cifra 3, hotelul Intercontinental are 24 de etaje şi o inaltime de aproximativ 77 de metri,construit in anul 1970.
Nu am inteles de ce a fost aleasa tocmai aceasta cladire care nu este asa inalta decat poate reprezentativa pentru orasul Bucuresti ,mai erau destule cladiri inalte in capitala iata si numele lor :
Bucuresti Tower Center - 120 m inaltime, 25 de etaje, construita in 2007.Bucuresti Financial Plaza  – 94 m inaltime, 18 etaje, construita in anul 1997,Casa Presei Libere i – 104 m inaltime, 12 etaje , construita in anul 1956,Palatul Parlamentului – 86 m inaltime, 12 etaje, finalizata in anul 1989,BRD Tower – 93 m inaltime, 19 etaje, construita in anul 2003,Charles de Gaulle Plaza – 85 m inaltime, 16 etaje, construita in anul 2005,Euro Tower  - 80 m inaltime, 19 etaje, construita in anul 2009 
Dupa toate jignirile din mass- media franceza din ultimul timp ,iata ca un francez reuseste sa faca si putina publicitate capitalei Romaniei ,el a declarat la conferinta de presa :"Mesajul meu către toţi românii este să traiască intens fiecare experienţă de viaţă, să fie mereu competitivi, pentru că poţi ajunge cel mai bun numai prin muncă şi perseverenţă".

Alain Robert a dovedit prin acesta demonstratie de curaj si indemanare ca se poate face performanta la orice varsta  bineinteles ca acesta performanta sta in spatele a  sute de ore de antrenament ,de remarcat este si faptul ca Alain nu este asa tanar pentru asmenea demonstrati dar el se mentine in forma la cei 49 de ani pe care ii are,Alain Robert este cetatean francez si s-a  nascut la data de 07.08.1962 la Digoin o comuna din Saone et Loire din regiunea Bourgogne situata in estul Frantei ,este casatorit si are trei copii,performantele sale au fost mentionate si in cartea recordurilor din ani 2008 si 2010.
Desi am fost dezamagit ca nu a fost lasat sa escaladeze ca si in alte tari unde a escaladat autorizat fara cordelina si sisteme de securitate,am apreciat efortul acestui om care in aproximativ 17 minute a reusit sa escaldeze hotelul Intercontinental ,spre dezamagirea unora care au ajuns cu intarziere si nu au vazut mai nimic ,la acesta escaladare au asistat si uni care nu venisera special pentru acest eveniment ,si aici ma refer la muncitori care lucreaza la Teatrul National ,Spider-manul romanesc din imediata apropiere care asista si el curios la noi metode de catarare pe schela iata si o imagine cu acesta mai jos.
Au asistat si fani ai lui Spider-man la escaladarea lui Alain Robert ,unul din ei  la intrebarea reporterului ce vrea sa se faca a raspuns spre amuzamentul multora ca vrea sa se faca cand o sa fie mare Batman probabil la varsta sa reusit sa inteleaga ce vremuri vor veni in Romania si o sa fie nevoie si de Batman .
Pe scurt Alain Robert  nu s-a desmintit si si-a mai adaugat o cladire escaladata la palmaresul sau impresionant ,a escaladat pana acum cam 100 de cladiri din intreaga lume fara sisteme de siguranta  cladirile Empire State Building (New York), Willis Tower (Chicago), Turnurile Petronas (Kuala Lumpur) sau Tour Montparnasse (Paris) sant doar cateva dintre cele pe care le-a cucerit de-a lungul timpului .
Iata ce declara: "Mie imi place sa urc liber, fara echipamente de siguranta, insa cateodata nu am de ales. In marea majoritate a ascensiunilor mele, am urcat  fara coarda de siguranta. E adevarat, de cateva ori am si cazut", a precizat francezul,el a dezvaluit  si motivul pentru care isi asuma asemenea riscuri: "Este mai bine sa fac asta decat sa am o viata plictisitoare. M-am nascut sa fiu catarator".
                                               http://www.alainrobert.com/
Cei interesati de cariera acestui celebru catarator urban intrati direct pe site-ul de mai sus veti putea gasi mai multe informatii pe site-ul personal al lui  Alain Robert  foarte multi dintre cei care au fost la acesta escaladare facuta de Alain Robert au postat filmarile facute cu telefoanele mobile ,aparatul foto sau camere performante fiecare cu ce a avut pe YouTube ,eu am preferat sa postez aici o mica parte care se regaseste la inceputul acestei postari ,cand voi avea timpul necesar poate voi pune si  pe YouTube aceasta inregistrare  integrala.