joi, 1 decembrie 2016

Rombot primul ambasador virtual al României.

Batonul de ciocolata cu Rom ,nu cred ca are nevoie de vreo prezentare ,acest brand este cunoscut inca din anul 1964 si se bucura de popularitate si in ziua de azi ,este desertul preferat atat pentru cei nostalgici care l-au consumat in fostul regim comunist,cat si pentru cei mai tineri .
Batonul de ciocolata cu Rom ,si-a pastrat reteta originala din anul 1964 ,cat si cunoscuta gravura cu numele Bucuresti ,orasul in care este fabricat  de aproape jumatate de secol .
In data de 1 decembrie 2016,compania Rom Autentic impreuna cu compania McCam Worldgrup Romania lanseaza pe site-ul https://rombot.ro/,primul ambasador virtual al României .
ROMBOT este un learning machine care va acumula informatii de la români pentru a putea promova imaginea României in lume.
In urmatoarele 12 luni ,Rombotul va vorbi cu toti romanii care vor dori sa il invete cat mai multe despre România ,si va putea inca de anul viitor sa spuna celor care nu cunosc mai nimic despre România ,tot ce a fost invatat prin raspunsuile date de românii.
“Putem să îl vedem și ca pe cel mai mare experiment social din lume. Rombot e ca un copil. Un copil pe care îl cresc 19 milioane de oameni. Fiecare îl învață ce consideră el că e important, ce consideră că ne definește pe noi ca nație. Cum îl creștem, așa îl avem. O să înjurăm, atunci o să învețe să înjure. O să vorbim despre lucruri frumoase, atunci o să știe să facă recomandări frumoase. E ca o oglinda a societății noastre. Și cu bune și cu rele. Dacă ne tot plângem că nu avem o imagine corectă în străinătate, iată ocazia să ne-o facem singuri. Dar există o condiție. Putem să o facem doar împreună”, a declarant Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România.
„Rombot este un proiect de autodefinire al românilor. Cât va fi el de cultivat , va depinde doar de noi. Este un bot, care se va hrăni cu informaţii de la noi, timp de un an.
În decembrie 2017, îl vom privi cu mândrie, aşa cum îşi privesc părinţii copiii şi vom alege pentru el destinaţia care să îi pună cel mai bine în valoare toată cunoaşterea despre români şi România. 
ROMBOT este norcos să aibă 19 milioane de părinţi români care vor contribui la educaţia lui”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia Dulce.
Rombotul poate vorbi cu oricine doreeste sa vorbeasca cu el ,intrand pe site-ul https://rombot.ro,
dupa ce va intreba despre ce mancam,ce muzica ascultam sau ce sporturi preferate avem ,Rombotul va transforma aceste informatii primite in raspunsuri pentru cei care vor dori sa stie despre România,de exemplu daca majoritatea românilor vor raspunde ca mancarea lor preferata este mamaliga cu sarmale asa va spune si el mai departe .